De 3 i’s van Aidactie

Aidactie interim farma marketing is gespecialiseerd in drie soorten projecten, de 3 i's:

interimmen

Een productmanager vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Freelance invulling van een tijdelijke farma marketing vacature, vaak ook bij productintroducties, is de core business van Aidactie.

innovatie

Iemand roept eens wat tijdens een business review. Of bij het opstellen van het strategisch marketingplan ontdekt iemand: “Eigenlijk zouden we…”. Dit soort gedachten en ideeën, die soms nog nooit door iemand zijn geprobeerd, blijven uiteindelijk in de dagelijkse drukte van een productmanager vaak liggen. Zonde! Aidactie werkt ze graag uit. Zo was daar ooit het haalbaarheidsonderzoek naar een diagnose-gerelateerde school, de ontwikkeling van patiëntcasuďstiek, de ontwikkeling van diverse digitale marketingtools, en de ontwikkeling van een digitaal platform in het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen.

ingewikkeld

Tenslotte zijn er de complexe, soms bijna onmogelijke situaties. Opdrachten met uitdagingen
die liggen in de sfeer van het tijdpad, van gevoeligheden, co-promotie en/of het bijeenbren-
gen van partijen. Een specialisme? Qua aantal inmiddels wel. Toch is iedere situatie altijd weer
uniek.

Wat kan Aidactie voor u betekenen?

Aidactie verzorgt uw marketingplan en materialen.